Rätt lugn studiedag ändå !

Som ni vet har vi haft studiedag idag, gött ! Jag ville egentligen åka och shoppa, men det blev inte så. Jag hade konfirmation och så. Så jag var hemma tills klockan blev 1, då gick jag till evelyn, så vi va där en stund sen kvart i 2 gick vi till hantverksgården för vi trodde att vi började klockan 2 fast vi började 10 över så vi va jätte tidiga, för evelyn bor bara en pyttebit ifrån hantverksgården. När vi började så samlades vi alla i ett rum (vår grupp va för stor så den delades in i två små), ledarna skickade då runt en korg med massa lappar i. Tomma lappar, där fanns både röda, blåa och gröna. Jag tog en röd, sen evelyn och anneli tog också röda. När alla hade tagit lappar fick vi följa med dom in i en annan sal. Där var tre bord uppdukade till oss. Bordet i mitten var det röda. Vi satte oss vid det, där var det dukat med fina glas & tallrikar. Fyra läsk stod framme, en stor skål godis, två stora skålar kakor, en stor skål maränger, en skål med klubbor. Och så tända ljus såklart ! När vi kollade på de andra borden var där servetter som tallrikar, små glas, en bringare vatten och en tallrik torra knäckebröd. Som vi skrattade. Och alla dom som hamnat vid de gröna och de blåa bordet glodde avundsjukt på oss, och de va jätte drygt för vi va liksom iaktagna av dom, hela tiden. Haha.. men det var rätt gött. Där satt dom andra med sina knäckemackor och sitt vatten, så fick vi världens service ! Haha, men tydligen handlade det om orättvisa, rikedom & fattigdom osv. Men det var en nice grej. Vädret var ju fantastiskt också, så i pauserna gick vi ut, riktigt skönt ! :') ♥ Sen ikväll åkte vi till stallet, hihi, roligaste på veckan, men vi hade teori, blä för det. *tummenner* Vi fick ta hand om hästar och lära oss om pulsen, andningen, tempen osv på hästen. Rätt kul ändå, att träffa alla fina tjejer och vara i stallet helt enkelt ! Aja, nu ska jag dra, seeya!
0 Kommentarer till "Rätt lugn studiedag ändå !"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!