Tjo! Dålig på att blogga, jag vet. :c

Du läste rubriken, ja, så jag slipper skriva om det.. men i lördags firade vi farmors födelsedag, hon fyllde 64 år, så de blev typ fest då. I söndags var det chill, sen zumba. I måndags va jag ute med hundarna & Lina, sen aurobic & zumba, sen igår (tisdags) åkte jag med Jenny och Evelyn hem, så red vi, islandshästar, gud vad kul, alltså.. älska! Sen idag har jag varit med hundarna & Lina igen, sen ridet. Det var grymt kul, fick byta häst för första gången på typ 12 veckor ._. men fick Alexa, grymt bra. Men i slutet av lektionen började det regna och åska e-x-t-r-e-m-t mycket, så hästarna blev lite oroliga, men det gick bra. Nu ska jag typ sova, godnatt!
0 Kommentarer till "Tjo! Dålig på att blogga, jag vet. :c"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!