bad update bad update bad update

Jag vet, jag vet.. kasst! - fööörlåååt! :(
Nejmen, veckan har gått sjukt snabbt, på onsdag slutar vi och sen är de nian som gäller i höööst, oooh myy goosh! Men vad ska ni ha på er på er skolavslutning? Själv tror jag det blir en vit klänning, jeansjacka med uppkavlade armar, smycken som piffar upp det och antingen pumps, sandaler eller converse! ^^

Men på tal om annat, igår fyllde lillebror år, 8 år.. så vi firade honom och idag har vi varit på dop hos lillkusse! c:
Nu sitter jag här i min onepiece och chillar vid datorn medans jag inser att jag nog får bli bättre på att uppdatera bloggen.. host.
Aja, ha det! :) ♥
0 Kommentarer till "bad update bad update bad update"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!