Stolt tjej!

Mähäh, jag har gjort middag till mig och hela familjen idag, rätt stolt - för de blev gott också! :D
Vill ni veta vad jag gjorde ? .. jo, hassebackspotatis, kycklingfileér, bearnaisesås och tomater! Tog hela kvällen och mitt ben blir bara sämre och sämre, dessvärre när jag stog upp hela tiden.. ;/ Jag dansade zumba förra veckan, då sträckte jag någon muskel eller något, och sen dess har jag haft ont i mitt ben, speciellt när jag lägger tyngden på det, sträcker eller böjer det eller ja, när jag anstränger det liksom.. grymt ont. Menmen, nu snackade vi om kvällen. Maten blev god iaf, så nu sitter vi och tittar på tv och jag vid datorn, men nu blir det "The voice" på tv:, hehe. 
Jaja, skriver senare, hejdå! :') ♥
0 Kommentarer till "Stolt tjej!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!