Shoppingdag med bästis! ♥

Idag fick vi vakna as tidigt för vi skulle iväg och shoppa på nova lund ! :o Vi gjorde oss i ordning, åt frukost och sen kom mamma hem så vi tog bussen runt kvart över 11, vid gastellyckan i lund hoppade vi av och där kom pappa och hämtade oss, och lämnade mig, mamma och emilia på nova lund ! Liam följde med pappa till jobbet. Sen gick jag & emilia själva, och shoppade typ hela dagen, vi var lite med mamma oxå. Runt 5 körde vi hem igen och nu sitter vi och chillar bara ! Jag köpte ett par vita urgulliga shorts som jag ska sova i, även ett vitt linne. Sen köpte jag en ring, som man har på tre fingrar, skiitsnyyygg! Och även ett par örhängen, svarta rosor var det. Sen köpte jag oxå ett par jeans och en kofta och ja, lite andra nödvändiga grejer ! Ha de gött, byebye! :)
lite bilder från idag! :)
1 Kommentarer till "Shoppingdag med bästis! ♥"
Postat av: Hannes

var kakan/bullen god?


Datum: 2012-01-05 / Klockan: 23:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!