Dagen, 21/1

Hejhej! :)
Idag väckte mamma mig typ.. jag vet inte när, men iaf vi åt frukost och gjorde oss iordning, sen åkte vi iväg till pappa, André och en som heter Mackan, och lämnade Liam där, för de jobbade och Liam ville hellre vara där än följa med mig och mamma till Bollrup. Ja, sen körde vi till Bollrups gymnasium, för där var sånt öppet hus. Vi satt först på någon genomgång, där de berättade om alla inriktningar, kurser och ja, lärarna och vissa elever presenterade sig och hjälpte till där. Efter den genomgången skulle de som ville ha hästinriktning stanna kvar där, där vi var, i idrottshallen. Där hade de ännu en genomgång, om hästinriktningen, kurserna där och lite annat. Efter det fick vi gå till ridhuset för att se lite uppvisningar med eleverna som går där nu. Det var ganska långt dit, från idrottshallen och det snöade ganska mycket och var sviinkallt. Det var liksom utomhus.. Men vi kom fram iallafall, då fick vi se bland annat löshoppning, körning, longering och så en liten lektion vad eleverna gör på sina ridlektioner, bland annat när de skrittade, travade och galopperade. Det var lite av det. Men det var jätte kallt där inne så vi satt och skakade 24/7. Vi skulle egentligen gå och kolla på Internatet också (boendet), men uppvisningarna drog över i tid, och det var utomhus så vi skulle frusit as mycket. Så vi gick tillbaka till bilen, som stog bredvid idrottshallen. Vädret var som värst då, så när vi tillslut kom in i bilen var håret så blött som om man precis duschat och sminket rann och ja, gud. Vilket väder, just sayin'.
Men men, man fick lite information och vill fortfarande gå på bollrup sedan, tror jag. Lite tidigt och kolla de redan kanske, men vi ska börja snacka om det denna terminen och de är bra att veta att man varit och kollat lite redan och så då. Sen när vi kom hem så duschade jag med högsta värmen, kom ut och hoppade i min Onepiece, mysigare finns inte när man är så frusen som jag var då. Haha, sen har vi ätit middag, lasagne, käkat godis och chips, sett på Gladiatorerna och nu sitter jag, mamma och Liam uppe och ser någon film som heter "The day after tomorrow", ganska bra film faktist. Aujau, de va dagen, skriver imorgon igen! See ya. ♥
0 Kommentarer till "Dagen, 21/1"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!