Älskar dig bästa vän! ♥

Emilia, du anar inte hur mycket du betyder för mig. Det finns ingen annan som du. Du är den finaste vännen man kan ha. Den finaste. Vi träffas inte så ofta, typ två gånger om året.. så tiden då man är med dig.. den går inte att beskriva. Jag ångrar inte en sekund att vi träffades för två år sen, utan dig vet jag inte vad jag skulle gjort. Du är bäst. Vi ska alltid vara vänner, bästa vänner. ♥
Och såklart så är du sjukt söt, snäll och rolig oxå! :)
Så.. 1 mening, 3 ord och 12 bokstäver
Jag älskar dig! ♥




hihi :*
1 Kommentarer till "Älskar dig bästa vän! ♥"
Postat av: Emilia

Nawie, älskar dig sjukt mycket och jag kommer att sakna dig föööör mycket! kan inte hitta ord hur mycket du betyder för mig bästavän <3 DU är bäst! lovee u!

URL: http://emiliamariajohansson.blogg.se/
Datum: 2012-01-07 / Klockan: 03:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!