2012-01-14

Hejhej! 
Har inte bloggat på ett tag, men tänkte berätta om dagen iaf! :) 
Vaknade runt halv tolv idag, gick upp och åt frukost och så. Sen bestämde jag och Lina att träffas, hon hade en liten söt fluffig hund med sig som hette Baylies, så tog jag med mig Tilly och Ebba. Vi träffades vid hundinhägnaden så de fick leka, sen tog vi en lång mysig tur i skogsbacken och gick tillbaka till hundinhägnaden. Men det blev svin kallt, så vi gick hem till Lina och värmde oss. Där borstade vi hundarna och de fick lite godis. Sen smsade mamma och sa att jag skulle va hemma senast fem, så jag stannade en stund till men gick sen hem. Jag gick och duschade, gjorde mig i ordning men mamma och pappa, ja och Liam var klara före mig haha, så de gick till våra grannar som vi skulle till lite före mig. Det blev skit stressigt men jag blev klar och nu sitter jag här i soffan hos dom och har lånat deras laptop, hähä! Vi har ätit middag, jag beställde en spaghetti carbronara, och för en stund sen åt vi äppelpaj med vaniljsås, mmm.. Jaja, myyys iaf! ♥
Hejdå! :)
0 Kommentarer till "2012-01-14"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!