VECKANS LÅT, kul - tråkig idé?

Hejsan! :)
Jag hade en liten fundering på om man skulle haft en grej som kallas "Veckans låt", varje vecka, t.ex. varje söndag, så väljer jag den populäraste låten den veckan och länkar den här så ni kan lyssna, ungefär.. vilken jag lyssnat på mest, vilken ni lyssnat på mest & om den ligger högt på topplistan på spotify. Bara en idé, man kanske skulle haft det? Bara för rolighetens skull, hahah.. Aja, ni får säga vad ni tycker & om ni har några andra kuliga ideér, sääääg dooom! :D
Nu ska jag stänga ner datorn, göra mig i ordning, ordna för imorgon och sånt shit.. hörs imorgon, hejdå! ♥
0 Kommentarer till "VECKANS LÅT, kul - tråkig idé?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!