The day!

Hej! :) 
Idag när vi vaknade gjorde vi oss i ordning och åkte till Skooby Doo, för dom ska ju stänga ner och hade total utförsäljning. Där var asfullt med folk, man blev jätte varm och trängdes som bara den, sjukt drygt. Men hittade iallafall ett par sandaler till sommaren, ett par svarta med flera såna remmar eller vad man ska säga, jätte snygga! :) Sen åkte vi hem och åt, sen körde vi till Ystad och gick i lite affärer. Jag hittade en jättesnygg kort ljus jeansjacka på H&M, med okej pris som jag bara.. DEN VILL JAG HA! Den var jätte fin iallafall. Mamma och Liam hittade också någonting, sen körde vi hem, eller vi hälsade på hos pappa där han jobbade, sen körde vi hem! Nu sitter jag vid datorn, ska just gå och duscha, för ikväll ska vi bort. Hejdå! :') ♥
Har inga bilder från idag, tyvärr. ^^
0 Kommentarer till "The day!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!