Bowlat & ätit!

Hejhej! :')
Som jag skrev innan så skulle vi bowla idag, men när vi kom runt 3 tiden så var där inga banor lediga från klockan 4, så vi bestämde oss för att komma tillbaka då. Så vi va ute och körde lite och så. När klockan var 10 i 3 körde vi till bowlinghallen och träffade Jeanette, Nathalie och Ellinor. När vi kom fick vi vänta 5 minuter ungefär innan alla banor var lediga, så vi tog på skor under tiden.. helt sjukt, skorna är så stora i storlek så jag fick gå ner till 36 när jag egentligen har 39.. hmm. Efter det delade vi på två banor. Jag, mamma, pappa, manne vid en och Jeanette, Nathalie, Ellinor, Liam vid en. Jag gjorde 4 strikear (stavning?) heheh *stoltchey* Men iaf, av oss alla blev placeringen såhär:
1a: Pappa
2a: Jag
3a: Manne
4a: Mamma
5a: Jeanette
6a: Liam
7a: Ellinor
8a: Natalie
Blev nöjd med min andra plats med bara få poäng från pappa, ändå gjorde jag två strikear mer än han! :'o
Jaja, nu har vi precis ätit och mamma & pappa sitter och planerar min konfirmation medan Liam bygger lego och jag sitter vid datorn, ska snart gå och duscha! :')
Nu har ni fått reda på dagen, hejdå! ♥
0 Kommentarer till "Bowlat & ätit!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!