Sorry for bad update!

Jag har inte bloggat på länge, sorryyy.. Men iaf, denna veckan har jag varit på praktik. På dagis, Anneli och Alexander var också där. Ungarna var urgulliga, verkligen. Blev storfavorit hos flera av dom, ihihih.. Och igår va vi och kollade efter skor till min konfirmation, blev ett par rosa klackskor, skithäftiga faktist! :D På kvällen träffa vi ett par kompisar, så de blev sent.. och idag sov jag länge, för en gångs skull! Sen har det varit rätt chill.. bara varit hemma, sen dans och sen kyrkan.. blää.. två timmar för de va både mässa & konsert.. okeej. Men men, behövdes till konfirmationen.. ^^ Aja, ska snart gå och lägga mig.. är trött.. *gäsp*. Godnatt ! ♥
0 Kommentarer till "Sorry for bad update!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!