Nya skor? Check!

Tjenixens! :D
Det var kort dag i skolan idag, sen följde Matilda med mig hem, eller ja hem.. vi stack först in till byn, hon tandläkaren och jag skooby doo, köpte ett par nya högklackade skit häftiga sandaler, ska visa bilder sen under! Och efter det stack vi hem, jag loggade in på facebook och såg att HARRY STYLES i ONE DIRECTION hade skrivit till mig, i ett meddelande, efter att jag skrivit till alla killarna i 1D att dom var typ awesome elr amazing, visserligen svarade han bara med en smiley, men typ.. dog ändå ! :D Haha men nu ser vi på Breaking Dawn, jag bloggar lite & sitter på facebook, smsar och sen blir det ridning ikväll ! ♥

hejdå! :)
1 Kommentarer till "Nya skor? Check!"
Postat av: tiffany larsson

skit snygga skor !! <33


Datum: 2012-04-26 / Klockan: 16:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!