HAR JAG VARIT DÅLIG PÅ ATT BLOGGA DEN SENASTE TIDEN? Andledningen är..

.. att min dator är sönder. Jag vet, sjukt surt ! ;c Den gick sönder i början på påsklovet, PÅSKLOVET? Bara yeah! Wtf, den kunde väl gått sönder när skolan började istället.. då hade jag iaf inte haft LIKA mycket tid till den.. men nepp. Så vi har lämnat den till en vi känner som ska laga den, antagligen är de fläkten som är sönder för den stängdes av så fort den blev överhättad.. :c suuuurt! Men men, igår va jag & gjorde slingor, yey. Efter det var det ridning, vi hade hoppning, red William & det gick superbra! :D Idag skulle vi egentligen slutat halv fyra, men hantverken (hemkunskap) var instääääälld, INSTÄÄÄLLD så vi slutade redan två, fatta hur skönt de är! :D
Men, min dator måste komma heeem nån dag nu, får typ.. vad heter det, blir desperat efter den. Och så är surfplattan så jätte dåligt att surfa på och min mobil har typ nästan gått sönder, jääättteeseeeg. :c
Hejdå! Tar ett tag innan jag bloggar nästa gång! c: ♥
0 Kommentarer till "HAR JAG VARIT DÅLIG PÅ ATT BLOGGA DEN SENASTE TIDEN? Andledningen är.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!