BILDER FRÅN KONFIRMATIONS DAGEN!

Morgonen när jag fick min första present, vid frukosten, av mammi & pappi ! ♥
Färdiig för kooonfaa!
Första presenten! Jätte fint halsband med utbytbar berlock!
Dukningen!
Här går vi in i kyrkan, jag bär ett ljus.
Killarna.
Tjejerna.
Här går vi ut.
Fotografering från alla håll, gaah!
Öppnade presenter!
Alla på festen, bortsett från ungarna, som redan sprungit iväg, haha.
Vi tog några bilder utanför huset också, när vi kom hem! :)
Tårtorna!
hihi :3
Jag och min fina kusin Hugo! :3

Ja, det var min dag! :) Tack till alla som gjorde den så fin! ♥
0 Kommentarer till "BILDER FRÅN KONFIRMATIONS DAGEN!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!