ÖVERRASKNING! :D

Idag fyllde mamma år! c: Men först va det skola och sånt, sluta halv fyra, kom hem runt fyra. Sen kom Lina och Renée med underbara Dolly och Troja, så grymt söta var dom! ♥ Sen åt vi, o mamma & pappa körde till ett föräldrarmöte i tryde, på Liams skola. Under tiden gjorde jag och Liam, mest jag (a).. en överraskniing för mammihh! Vi hade en tårta redan, och så gjorde jag en god fruktsallad, och lite glass till det. Sen släckte jag alla lampor, och tände typ alla ljus i huset, och satte på mysig musik (Du är allt - Sonja Álden). Sen kom mamma och pappa, och snacka om att de blev överraskade! Gud, vad härligt det var att se dom så glada! :D Haha, sen hände det saker.. Jag tappade tårtan i en låda, när jag skulle ta bestick, mohahah, och ja .. men det var kul ! :p Sen gick mamma ut och slängde sopor, och då smet jag ut, ni vet.. helt mörkt och tyst.. och jag ställde mig bakom en vägg. Och när mamma kom där så hoppade jag fram och skrämde henne! (a) Omg, hon skrek så in i, asså.. säkert för allt va hon hade, haha! & hon hoppa säkert en meter upp i luften, sen slog hon till mig hårt på armen, haha, men det var på skoj! :D , mahaha, ♥
Fett nice dag! (a)
hejdå ♥
btw, grattis på födelsedagen, igen, älskade mammih! ♥
0 Kommentarer till "ÖVERRASKNING! :D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!