"Jag saknar dig!" - så sjukt bra film !

Alltså, omg . . . Jag var och såg filmen "Jag saknar dig" igår, på bio. Gud, vad bra film! Den är baserad på en sann historia, och den var sjukt bra, men också sorglig. Den rekommenderas stort! Ni måste bara se den! (: Ni kan se trailern här på min blogg, lite längre ner, och det finns även låtar på spotify från filmen, sök på "Jag saknar dig" och tryck på bilden som tillhör filmen, så hittar ni alla låtar! Dom bästa är "You're killing me", "One day" och "Turn the tide (Cilla turns)". Så sjukt bra låtar! ♥ Filmen måste bara ses, jag älskade den! :D

Ett bra och sevärdigt filmtips, jag lovar er! :p
hejdå (a)
0 Kommentarer till ""Jag saknar dig!" - så sjukt bra film !"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!