Hej, hej, hemskt mycket hej! Hm..

Hejhej, hej! ♥ Eh.. jag är typ.. lite hej beroende nu, helt plötsligt.. D: Men ja.. kom till saken (a) . . . sluta tjugo över tre idag, sen hängde Lina med mig hem, vi slappade och åt flingor med mjölk o varsin macka! :) För en två timmar sen åkte Liiinaa hem, och vi kolla lite på videor och bilder från mamma o pappas bröllop, och nu sitter vi här, och kollar på tv och jag - datorn! :D Nu ska jag fortsätta lite med den nya headern, så får vi se hur det blir, byyyyebyyye! + att jag ska göra en ny "/emma" ikon till min nya blogg, www.emmaapersssons.blogg.se, även en header dit där (a) pusss ♥
0 Kommentarer till "Hej, hej, hemskt mycket hej! Hm.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!