Åh ! :c

Hej alla ! (a)
Jag och Lina kom för en stund sedan hem, med Ebba och Tilly. Heeeelt blöta ! Åh, ja.. varför skulle det inte börja regna, eller spöregna när just vi är ute och går? Varför? x) Vi blev dyngsura, jag lovar er. Gud, håret var som om man nyss duschat och kläderna jätte blöta. Haha, våra skor var helt vattenfyllda! Shit.. vi skulade (stavning?) några gånger, men sedan sprang vi, bara sprang, haha, hela vägen! :p Usch, sen frös man.. :c Det blev att mamma hämta mig och hundarna, och körde hem oss, jag gick in och lämnade Ebbs o Tills, sen sprang jag in och bytte till varma kläder, sen hämta pappa mig och körde mig till Lina och där stog vi och snacka lite med Evelyn, Amy och några andra roliga och sen stack jag hem, med cykeln! :) Nu har jag precis ätit, och hela huset luktar kanelbullar för mammish har bakat (a) Så det blir kanelbullar, mjölk eller smoothie framför tv:n idag, härligt! ♥
ha det bra, hejdå :)
0 Kommentarer till "Åh ! :c"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!