TORSDAGEN, 13/10! (:

Hejhej! (: Ni vet ju att jag har börjat berätta om mina dagar nu va? ^^ Ja, iaf, igår började vi 08'15, gick upp runt 07'00, sen körde mamma mig till skolan, och vi hade typ flera lektioner, mest no lektioner, på torsdagar, hihi! På eftermiddagen, så hade vi, istället för hantverk (teknik), nån brännbollssak?, typ lärarna mot ett gäng elever, men en lärare sa att man kunde gå hem, så jag och lina stack hem till henne, åt och gjorde lite läxor, samt satt vid datorn, sen stack vi till johanna, och hämtade underbara molly, det var tänkt att vi skulle ta akilles också, men johanna sa att vi skulle avvakta med honom, för han är så stark. Sedan skiftades vi om att hålla molly och gick hem till lina och borstade henne tills hon var fin ♥ sedan gick vi tillbaka med henne och lina åkte iväg och jag gick hem, sedan åt jag middag, bytte om och åkte på aurobic, vår dans äger :D uhm.. sen åkte jag hem, åt en pannkaka till och drack en smoothie, sen gick jag och duschade och satte mej vid datorn!     ~ a great day ! ♥
puusspusss!
0 Kommentarer till "TORSDAGEN, 13/10! (:"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!