Sorryyy ! ..

har varit extremt dålig på att blogga nu ju :( men det ska det bli ändringar på ! har varit mycket med vänner, skolan och aktiviteter och så.. you know ! :) men men :3 har iaf haft en sjukt rolig helg, var och badade och massa annat kul.. veckan har väl varit sådär, men helt okej ! var på Stallshopen igår, fick en ny ryktlåda, en rooosa ! och en ryktskrapa, hihi, sen red jag på kvällen, Zentih och vi red dressyr! det gick bra :) igår var jag med bästa lina och på kvällen dansade jag. Idag var det kort dag, slutade redan halv 2, sedan stack jag och evelyn till konfirmations .. ja, grej.. och där har vi varit till typ kvart över, halv 5 .. sen kom man hem och satte sig vid datorn och nu ska jag äta, luktar pizza, mums ! ah ja, hejdå på er ! ♥ bloggar mera sedan..
0 Kommentarer till "Sorryyy ! .."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!