ONSDAG, GÅRDAGEN! (:

Vi började 09'00, jag gjorde mig i ordning, cyklade iväg och mötte lina, sedan hade vi följe till skolan, när vi kom dit hade vi.. öh, engelska ? och ja.. sen flera lektioner, bland annat håla, där vi var lika skrattsjuka som alltid ♥ efter skolan iaf, så skulle lina till tandläkaren, och jag cyklade hem, sen var jag hemma, och lina blev klar, så träffades vi hemma hos henne, och skyndade oss hem till mig, då åt vi, sen gick vi ut med fina tilly och ebba ♥ och efter det.. så var vi runt där lina bor, så hon stanna där och jag gick hem, hehe :p ja, sen var det datorn, läxor och boken! (: behövde läsa klart den för den skulle lämnas in till bibloteket idag, så läste över 150 sidor, tror jag det var.. haha :3 men det gick rätt snabbt! (; haha, sen var jag och lillebror själva hemma, för pappa var på nån grej med jobbet och mamma dansa zumba, så ah.. (:'
pöss och kram!
0 Kommentarer till "ONSDAG, GÅRDAGEN! (:"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!