GÅRDAGEN! (:

Igår var de rätt lugn dag i skolan, började kvart över åtta, slutade tio över två. Och sedan på morgonen hade vi två och en halv timmes håla, för sy slöjden var inställd, så vi drog hem till lina med finisar till vänner, och satt där och surfade på internet, lina på sin dator och mobil och vi andra på våra mobiler! :D sen gick vi till skolan igen, åt lunch, och gick på lektion..
efter skolan gick jag till LUGG, och blev slingad och klippt, där satt man i cirka två timmar, sen blev jag klar, åkte hem och åt middag, bytte om och sedan drog det mot ridningen ! btw, vill ni se bild på frisyreen ? :D - det får ni göra en annan gång, för har inte hunnit fota än ! ;)
Ridningen gick iaf toppen! (: Fick Zenith, en stor men helt underbar häst! ♥ Vi red dressyr, men jag hade ont i magen, så det var inte helt chill att rida.. men men :3 det var kul, evigheter sen jag red Zenith, haha :p
nä.. nu ska jag äta, puss hej! :D
0 Kommentarer till "GÅRDAGEN! (:"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!