DAGEN ! (;

Vaknade 07'00 .. typ? Gjorde mig i ordning, en jäkla stressmorgon, blää.. sen kom man för sent till lina, vi skulle ha följe tillsammans och bla bla bla.. men ja, vi började 08'15, då hade vi engelska.. vi gjorde väl inget speciellt, fick några glosor.. hm. Aujau, sen hade vi flera lektioner, har även fått reda på att vi ska ha ett prov om två veckor i tyska, jippie -.- och sen har vi prov i hemkunskap nästa vecka.. och glosor till fredag och ööhhh ! ah, ja.. har ändå inte överdrivet med läxor.. är helt okej. Sen cyklade jag hem, gjorde lite läxor, åt, för de va fisk i skolan och det var äckliiigt ! ah, sen har jag suttit vid datorn och kollat på tv.. och åt middag och nu sitter jag här igen, ska försöka blogga varje dag, om varje dag och sånt, vad tror ni om de ? (: och såklart annat, hah, som dagarnas outfit och sånt! (: höhö, ha det bra, pööss! ♥
0 Kommentarer till "DAGEN ! (;"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!