Andra dagen med bästavän!

Idag har vi typ chillat :) Badat hos Johan, i hans nergrävda pool och i vår (;D), gått ut med grannens söta hundar (a) och typ tagit det lugnt ^^ Örk, jag fasar för att bästis ska åka hem på fredag, usch usch usch!! Fast vi träffas i augusti igen, gött! (y) ♥ Jag älskar dej, gumman. <3 På kvällen red jag, på min sötnos, Cobby (a), vi red i skogen och sedan fritt i paddocken, vi fick galoppera ;D Gud, vad härligt! Haha, galopperade typ as mkt ;) På kvällen tog vi det lugnt med datorn i famnen ! Höhö ;D
www.emiliamariajohansson.blogg.seKika ;D
Men men, njut av bilderna här ist, finfina höru ;) 

 
Höhö, väckte den sömntutan kl. 11 ;)





Höhö, lilla Cobby fick en tofs i luggen ;D



Usch usch!! -_-










Ha de bra!
Kram ;)
0 Kommentarer till "Andra dagen med bästavän!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!