Bilder från Cypern - kommer

Ja, jag har ju typ precis varit på en underbar semester i Cypern! Vi hade verkligen helt fantastiskt hela veckan, förutom när Liam, min lillebror halkade och slog upp hakan så den behövde sys, men ja.. det har ändå varit en superdupervecka! (y) Tack till alla som var med på semestern och som gjorde min födelsedag och ja - hela veckan helt underbar! ♥

Dock har jag inte lagt in bilderna därifrån ännu, men det kommer. Ska lägga in från tre kameror! ;D Min digitalkamera (y), mammas systemkamera och vår undervattenskamera! Fantastiska bilder allihopa!
Och snart kommer ni få se dom! Men vänta ett tag bara ;) 

Hörs snart igen :) 
Kraaaaam!

0 Kommentarer till "Bilder från Cypern - kommer"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!