TILL DEN BÄSTA! ♥

Du är en underbar tjej.. sötast, snällast, finast, roligast och snyggast. Du är min bästa vän. Jag kollade din blogg och fick se världens gulligaste inlägg till mig, och blev så himla rörd och glad. Du är typ .. det bästa som hänt mig, Emilia. Varje gång jag är ledsen, gör du mig glad. Varje gång jag har tråkigt, gör du så att jag börjar skratta och har kul, för du är så sjukt bäst. Jag skriver detta för att va lika snäll och gullig mot dig, som du är mot mig och sen för att saknaden till dig är så himla stor. Jag härmar dig lite grann, hihi, men du vet att jag alltid älskar dig och en bättre bästis än dig får man länge länge leta efter! Du är dig själv, du är underbar, för den du är och du är bara.. ja, bäst! Vi träffades i samma snowboardgrupp, en sån enkel grej, vi började snacka lite grann, och sen fortsatte vi hålla kontakten och har träffats ett par gånger, men det borde vara ännu fler gånger! Och därför längtar jag förbannat mycket till vi ska träffas nu på jullovet, men du.. vi måste faktist ringa, bestämma datum och boka tågbiljetter.. hihi! ;) Men du är typ världens bästa kompis och jag älskar dig mest! ♥
'
Men endast,
12 bokstäver, 3 ord, en mening:
'
JAG ÄLSKAR DIG! ♥
'
hihi, härmade dig lite där men skitsamma! (a)
du gillar kanske inte bilden ? .. men du, det gör jag! :D
'
loveya, hejdå! ♥
1 Kommentarer till "TILL DEN BÄSTA! ♥"
Postat av: Emilia

Naaw, så göllig är du sötis! Älskar dig mer än DU anar <3 och JA, vi måste ringa snart! Haha :D

URL: http://emiliamariajohansson.blogg.se/
Datum: 2011-12-24 / Klockan: 22:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!