Söndag 4/12 (:

Haha, är bara tvungen att skriva om denna dagen, för den var så himla najjs. ♥ (Fast.. ska försöka skriva om varje dag nuförtiden, men vi får väl se hur det går..')
Iaf, hade sovmorgon, för hade varit uppe sent på lördagen, så mamma väckte mej vid 11 typ.. ?! Sen åt vi frukost, gjorde oss i ordning och så bara.. körde vi iväg ? Och jag frågade vart vi skulle.. och de sa att vi skulle till hörby, och gå på mårtenssons bil & bilmånsson eller vad de heter, och jag bara: omg, nej? :o gud, vad tråkigt, liksom..'
Men okej, när vi gått där så gick vi ut till bilen och då sa pappa, PAPPA: "Emma, ska vi köra till Nova Lund?" Omg, jag bara: "Sa du det, pappa?" Haha xd, helt förvånad.' Men vi körde iaf dit, och såklart följde bara mamma med in, pappa & Liam åkte till typ.. Zoo Giganten. Mamma och jag gick iaf in, och där inne var Cubus, direkt vid ingången och jag bara: "Dit ska vi!" Och så gick vi dit där, jag provade massa kläder, men kom tillslut fram till ett par svarta jeans, en grå munkjacka typ, en svart tunn kofta och ett vitt tunnt, löst linne där det står med svart text på: "You are my star", och jag älskar de kläderna, yeah! :D Hm, sen åkte vi till farmor och åt piiizzzaa, och sen åkte vi hem och då satte jag på lösnaglar och gick och duschade, och jao.. det var den dagen! ♥
0 Kommentarer till "Söndag 4/12 (:"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!