2011-12-27

Tjenahallå! ;)
Vaknade typ.. halv tolv idag haha.. då ringde telefonen, så jag vaknade av den, annars hade jag säkert sovit längre, men det är så himla gött att ha sovmorgon, lov äger alltså! Mamma och pappa jobbade, så det var bara jag och Liam hemma, så vi satte oss och kollade på tv, eller jag.. Liam byggde lego. Sen kom mamma hem, och satte igång bubbelbadet sen dess har jag, och ja Liam också, badat i ett par timmar, och jag har nyss kommit ut ur duschen typ, så nu håller mamma på med maten och så ska vi snart äta, sen blir det väl slappa bara.. :D
Hejdå! ♥
0 Kommentarer till "2011-12-27"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!