2011-12-21 ♥

Hejhej! :)
Idag började vi klockan nio, men mamma väckte mig klockan sju för hon glömde att jag hade sovmorgon, haha! Men iallafall, sen gick jag upp, och så kollade mamma tempen på Liam, och det visade att han hade feber, så han fick stanna hemma idag igen, och då kom jag på att jag hade sovmorgon, så mamma sa: jamen, då är det ju ingen stress, liksom! :D Så jag gjorde mig iordning, åt frukost och sen körde mamma mig till skolan. :) När vi var på väg till skolan, fick vi syn på Lina, så jag hoppade av och vi hade följe sista biten. När vi kom till skolan var det konsert i aulan, så vi gick dit där, den varade under engelskan och hålan, sen gick vi på tyska, chill, vi satt och spelade spel och gjorde korsord. Efter det va det biologi, där såg vi ett avsnitt av Mr. Bean, haha :D Och sen hade vi en tävling, tjejer mot killar, vi tjejer vann, egentligen, men sen ställde Fredrik en utslagsfråga till killarna, och om dom klarade den fick de så många poäng som vi hade mer är dom, och de klarade ju såklart den frågan, så det blev jämt, hehe! :) Sen hade vi SO, där satt vi och gjorde korsord och nåt papper till, sen fick vi sluta. Lalala, och så skulle jag och lina egentligen va, men i med Liam var sjuk, så fick jag hem och "passa" han, för att mamma behövde iväg och jobba, sen tänkte jag och lina träffas när mamma kommit hem igen, men det blev visst ändringar för de.. Så jag har kollat på tv, spelat wii, suttit vid datorn och nu precis, ätit, denna dagen. Jao! Skriver mer sedan, tror jag! :D
Ha det gött, kram! ♥
'
Bjuder på bilden :cool:
0 Kommentarer till "2011-12-21 ♥"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!