2011-12-10 :)

Halluuuh!
Idag vaknade jag runt halv 10, gick upp och satt och pillade med mobilen. Sen stack mamma ner och handlade bullar, medans jag dukade och sen åt vi frukost. Sen kollade jag på tv, och senare kom min morbror och då gick jag och duschade, sen åkte vi till bo ohlsson, och handlade lite godis, chips och sånt, och jag handlade ett minneskort till min nya kamera också, (bilder längre ner). Efter det åkte vi till kvantum och handlade mat och läsk typ. Nu kom vi hem för en stund sen, och då satte jag på datorn och tv:n (The vampire diaries, hihi). Resten av familjen håller på med maten så .. ' Skriver mer sedan. :)
'
Mina bilder från den nyyya kaameraan ! :D ♥
Och så provade jag med lööshåååret på, mahahah!
~
Hihi, jao.. hejdå! ♥
0 Kommentarer till "2011-12-10 :)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!