Tredje dagen med bästavän!

Hejhej :)
Tredje dagen, i Göteborg, hos bästavän så gick vi i Nordstan, och shoppade.. såklart! :D Vi hade fint väder, tills senare på eftermiddagen, då började det regna och åska grymt mycket, så emilia köpte ett knallrosa paraply. Haha, häftigt! ;) Iaf, jag köpte ett vitt linne, med lite ränder på, som var tunt, och lite kortare där fram och längre där bak och ett vaniljvitt linne, med lite spets på ovandelen, ett svart linne, och ett korallfärgat linne, och en vit t-shirt där det stog en text: "You can make it happen" :D Dock köpte jag inte det svarta och det korallfärgade då, utan det gjorde jag två dar senare. Bilder nedan (a) ♥
& här är det jag köpte :)
T-shirt - Kapphal - 150kr.
Linne - Bikbok - 130kr.
Linne - Rotens (?) - 50kr.
Linne - Rotens (?) - 50kr.
Linne - Zara - 50kr.
Vilka fynd jag gjorde va? :'o

Fast, haha.. ja, det var det jag köpte :p
Hejdå ♥
0 Kommentarer till "Tredje dagen med bästavän!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!