Sjunde och sista dagen med bästavän!

Hellloo :)
Today was the last day with best friend! :( SÅ vi bokade om min biljett, jag åkte hem senare istället. På eftermiddagen red vi, igen. Jag red en d-ponny, fux som hette Twiggy, och Emilia red en brun c-ponny som hette Rosie. Bilder på de har jag inga, men ni kan se de om ni klickar här → http://www.helens-hastuthyrning.se/vaarehastar.htm :) Twiggy, Rosie, Whitney och Sandy, det var de hästarna vi red! :p Det var jättekul, fast Twiggy va as tramsig i paddocken, hon stog som fastfrusen hela tiden och vägrade röra sig en millimeter hur mkt man än sjänklade och drämde till ett slag med spöt. Haha, men annars gick det bra. En gång fick hon ett spratt och började galoppera mot ett hinder i dunderfart, haha. Gud, läskigt först, men sjukt roligt :D Tyvärr har jag inga bilder från idag, men jepp. Sen åkte jag hem. Vi packade, åkte till lägenheten, packade, körde till Göteborg Central och köpte en baguett, godis och läsk till mig. Sen sa vi hejdå :( och jag hoppa på tåget. hihi, jag hade en söt hund vid mina fötter hela tiden, höhö. Jaja, ha det bra, hejdå ♥ Psst, Emilia?.. Tack för en sjukt fin vecka med dej, har varit jätte roligt. Älskar dej! ♥
0 Kommentarer till "Sjunde och sista dagen med bästavän!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!