Femte dagen med bästa vän!

YIPPI! I fredags red vi, turridning. Jag och Emilia fick två hästar, jag Whitney och Emilia Sandy, sen red vi i en timme, själva :) Vi hoppade, galopperade och hade superkul :D Efter det åkte vi till stranden, badade lite och så. Sen kom där en jättestor äcklig brännmanet, med as långa tentakler.. uuueee.. :p Bilder från stranden är på deras kamera, inte min så blä.. :( Men bilder från ridningen får ni se några, hihi (a)
Emilia och Sandy ♥
Jag och Whitney ♥
usch, inga höga hinder precis jue.. :( och vi är lata, för vi orka inte hoppa av och höja de xD
Och nu lite bilder från stranden :3 hade visst några ändå..
Ha det bra, hejdå ♥
0 Kommentarer till "Femte dagen med bästa vän!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!